Ma már nagyon könnyű gyorsan összehozni egy közös programot a Facebookon: elég feldobni az üzenőfalra egy eseményt, aztán meghívni a barátokat. De mi van akkor, ha olyanok véleménye is érdekel, akiket nem ismersz, de esetleg hozzád hasonlóan gondolkodnak? Ha egy jó ötlettel hozzájuk is szeretnél eljutni, vagy csatlakoznál mások remek elképzeléseihez? Ha próbálod megtalálni azt az időpontot, ami a legtöbb érdeklődőnek megfelelhet? Ha „reklámot" szeretnél csinálni az általad szervezett eseménynek? Kukkants bele az alábbi lehetőségekbe, hátha ráismersz arra, melyik eset lehet igaz rád, és akkor talán segítséget és hasznos tanácsokat is tudsz kapni.

Amikor érzékeltek egy problémát, és biztosak vagytok benne, hogy csinálni kellene valamit, de még keresitek a lehetőségeket, ötleteket és véleményeket vártok

Van egy ötleted? Dobd be a közösbe!

Amikor már eldöntöttétek, milyen irányba indultok a szervezéssel, és kedvet akartok másokban is ébreszteni a dolog iránt, hogy együtt készíthessétek elő az eseményt

Egy mindenkiért, mindenki egyért!

Amikor meg kell találni a legjobb közös időpontot, hogy minél több érdeklődő el tudjon jönni az eseményre

Idő van! Neked is van időd?

Amikor már véglegesítettetek mindent (helyet, időt, programot) de még szívesen meghívnál érdeklődőket, csapnál a dolog körül egy kis hírverést

Kürtöld világgá!

Amikor sikeresen lezajlott az esemény, amit érdemes elmesélni az utókornak, összefoglalni az érdeklődőknek

Csak a szépre emlékezünk!
Mi micsoda?

Mit tegyünk?
Véleménycsere indítandó akciókról

Toborzó
Kedvcsináló elhatározott eseményekhez

Toronyóra
A legtöbb érintettnek megfelelő időpont kiválasztása

Trombita
Hírverés a véglegesített esemény népszerűsítésére

Emlékkönyv
A lezajlott esemény elhelyezése a digitális örökkévalóságban